Kruisen…

3 Reacties

  1. Dit soort plekjes zijn hier zoveel te vinden, je weet ik krijg er vaak wat kriebels bij en vindt het een kunst om dit goed en met respect vast te leggen maar dat heb jij echt wel heel fraai gedaan!
    Groetjes Cristien.

  2. Beste Gonne-Marie,

    dank voor je email Je foto is van deh oogste klasse, de scherpte en het weglopendemaar belangrijker het is of ik er sta!..een groter complimente kan ik je niet geven!

  3. Hoi Gonne- marie ik heb eventjes naar je zwart wit foto’s bekeken ze zijn stuk voor stuk mooi om naar te kijken , deze vind ik geweldig om naar te kijken er zit een spannende scherpte diepte in de foto.
    gr. Jos

Geef een reactie

