Parkeerplaats?

4 Reacties

  1. Erg mooie detailopname van deze oude teugelringen voor de paarden. Bijna zwart/wit, maar net niet helemaal, heel knap gedaan.

    Groet Rardo

  2. Knappe foto van deze oude teugelringen. Ik leer alweer iets bij want ik heb dit nooit eerder gezien. Prachtig in beeld gebracht!

  3. Dit is weer een opname die toen ik hem voor het eerst zag een diepe indruk op mij heeft gemaakt.
    Dus ik geniet dat ik hem hier nu weer tegen kom, tja heel passend in deze blog!
    Je hebt een zo mooi scherpte/diepte verloop met echt een hele mooi kleurtoon.
    Lieve groetjes Cristien.

  4. Mooi gespeeld met scherpte diepte Gonne M
    prachtig hoe de scherpte wegloopt naar de tweede,
    prima in deze monochrome setting….
    heel mooi om te doen van de mooie vaak
    oude details en als je ze dan zo in beeld kunt brengen is
    dat toch fantastisch….

    gr. Nieske

    P.S. als je nog eens met Gerard bij Cristien komt, weet je waar je heen moet!! De Olle Grieze (MartiniKerk)!!

Geef een reactie

