De Pier in zwart wit

5 Reacties

  1. Een heel fijn standpunt heb je hier ingenomen, waardoor je een sterke foto hebt gekregen. Prachtige opname en heel mooi omgezet in zwart/wit.

    Groet Rardo

  2. Hoi GM
    Idd ik ben het helemaal met Rardo eens, prima standpunt
    heel sterke uitsnede….super gedaan (Y)

    Nieske

  3. hoi gonne-marieke
    tja het word een beedje saai als ik ook me bij de vorige sprekers aan sluit, maar ik doe het toch
    mooi omgezet naar zw/w
    fijn weekend
    groetjes rini

  4. Gonne-Marieke, wat moet ik met je aan? Je serie van straatfotografie, bloemen en Pier! eens aandachtig bekeken en ik moet je schrijven dat je een fotografe bent. Niet iemand die overal maar een plaatje van schiet. Je foto’s zijn doordacht en af en dat laatste is misschien wel het moeilijkste. Je bent ook integer in je stratfotografie…niet belust op wat dan ook maar op de fraaiheid die ieder mens inzich heeft en bezit. Ook de Pier waar we allemaal duizend plaatjes van gezien hebben laat je toch weer anders zien en dat is je kracht! Fotografe Gonne-Marieke voor is er in de fotografie nog een mooie toekomst!

    zeer hartelijk,

    Cees Buitendijk

  5. Wat een pracht opname, en dan al je mooie reacties.
    Zeer, zeer, zeer terecht, je hebt hier weer zo goed over nagedacht!
    Grote klasse, liefs Cristien.

Geef een reactie

