Schaduw…

3 Reacties

  1. Mooi gedaan hoe het [ad ons de foto
    inleid…compositie en kleuren van bomen en pad
    vind ik prachtig, alleen de kleur van de lucht vind ik niet echt mooi!!
    hoop dat ik dat mag zeggen Gonne Marieke, probeer altijd een zo eerlijk
    mogelijk antwoord te geven!! met respect voor iemands foto!!

    gr. Nikeske

  2. Prachtige foto van een heerlijk stukje natuur. Kan me helemaal aansluiten bij de woorden van Nieske, ook wat betreft de kleur van de lucht, alhoewel ik die nog wel vind meevallen. Soms is die weleens zo blauw. Fijn als iemand gewoon eerlijk zijn of haar mening geeft, dat kan ik erg waarderen en kunnen we alleen maar van leren.

    Groetjes Rardo.

  3. Krijg zin aan een bos wandeling bij het zien van deze opname.
    De lucht is inderdaad wel heel blauw, maar wat een diepte echt heel gaaf!
    Groetjes Cristien.

Geef een reactie

