Moving Clouds

6 Reacties

  1. Prachtige lucht, prachtig licht op het land, prachtige diepte en compositie, PRACHTIGE foto!!!

    Groetjes Rardo.

  2. super mooi met deze lucht gonne-marieke
    groetjes rini

  3. Ben je zo ver weg en toch lukt het je om me hier vanavond 2 keer van mijn stoel te blazen!
    Dit is echt super gaaf, de diepte door dat ene paaltje, zo mooi belicht met sprekende wolken.
    Kan hier echt van genieten, liefs Cristien.

  4. Hoi GM…..
    Ik ben het met Rardo eens qua lichtval op het gras, prachtige gewoon en met Cristien
    over de diepte maar op de 1 of andere manier heb ik iets met de lucht, of
    het ligt aan mijn beeldscherm of aan mij zelf, maar ik denk dat je de lucht bewerkt hebt…
    nou doen we dat allemaal maar deze spreek mij niet echt aan, waarom kan ik je ook niet zeggen…ik vind lucht en
    gras niet 1 vloeiend geheel!!
    maar het zal mijn persoonlijke smaak zijn en dat mag je weer heel snel vergeten hoor,,,,

    gr. Nieske

  5. Typische Hollandse plaat. Mooi, maar de lucht ziet er erg “pixelig” uit. Het kan aan mijn beeldscherm liggen hoor.
    Groet, monique

  6. Mooi hoe het licht op het gras valt. Krachtige foto.

Geef een reactie

