Mijn mooiste foto’s van 2011

Yvon – Incanto Images kwam een tijdje geleden met het idee om ‘de mooiste foto’s van 2011‘ te plaatsen. Een heel leuk idee, ik was meteen enthousiast en ben op zoek gegaan. Te gek om alle foto’s weer eens door te bladeren van het afgelopen jaar. Al snel had ik twaalf foto’s klaarstaan. Hahaha, maar zo makkelijk ging dat niet! Elke keer als ik ze bekeek wisselde ik er wel weer eentje… Het uiteindelijke resultaat is te zien op mijn Weblog mennoG Fotografie

Ik hoop dat jullie de moeite even willen nemen om een uitstapje naar http://www.mennog.nl/ te maken.

Hieronder staat de favoriet van mei 2011, de foto is gemaakt in Bourtange…

Ik wens jullie allemaal een gezond en gezellig 2012!

Lieve groet, mennoG

6 Reacties

  1. Hey wat leuk deze persoon heb je in het noorden gefotografeerd!
    Natuurlijk is dat geen moeite, jij ook telkens een wissel haha, zo herkenbaar.
    Maar echt dit is zeker een pracht opname,die ogen en je omzetting.
    Ik ben benieuwd naar de rest dus tot later….
    Veel liefs van mij, ja ik ben nog wakker….fijne jaarwisseling!

  2. Zo juist het uitstapje gemaakt en meteen bij de eerste foto verliefd en onder de indruk van de vergane schoonheid.
    Vervolgens komen er nog 11 juweeltjes voorbij…………….zo mooi!
    Straat fotografie, die raakte mij het meest, wat een super mooie foto met een verhaal.
    Hij zorgde ervoor dat mijn aandacht er naar uit bleef gaan.
    Moet je zeker vaker doen in 2012.

    Wens je een fantastisch 2012, LG, Karina

  3. Een mooi portret waarbij ook het mutsje een belangrijke rol speelt. Mooi voorbeeld dat oogcontact niet altijd een standaardregeltje is

  4. Alles past mooi bij elkaar met fraaie rustige kleuren Het mutsje heeft voor mij ook een toegevoegde waarde
    groet wies

  5. Gelijk heb je dat je deze er bij hebt gedaan, wat een pracht! Ik smelt….
    Ik wens je trouwens een creatief, kleurrijk, liefdevol, hoopvol en vreugdevol 2012!

  6. Leuke man met een allerleukst hoedje. Knap in beeld gebracht.
    Om een mooie foto van het afgelopen jaar te selecteren zul je zeker enkele avonden nodig gehad hebben ! Ben benieuwd naar nog meer.
    Mijn beste wensen voor een nieuw en creatief jaar !

Geef een reactie

