Someone Like You

Dit bericht is ook te lezen op mennoG Fotografie

11 Reacties

  1. De foto vind ik heel mooi, maar de muziek kan ik niet horen, webben bij aankoop van het nieuwe PC scherm niet opgelet en hebben dus geen geluid, omdat er geen ingebouwde boxen in zitten :):):):)
    groet wies

  2. Mooi gedaan….
    Prachtig nummer van Van…in combinatie met de foto…
    ik kan me voorstellen dat dit je vriendje moet zijn…Ja liefde is……..
    “samen fotograferen!!”
    prachtig in silhouet!!!!

    fijne zondag, Lg, Nieske

  3. Prachtige foto’s en heerlijke muziek gaan hier absoluut hand in hand.
    Ik heb je muziek laten spelen en ziet gelijktijdig naar je opname te kijken.
    Weet je dat de opname op die manier groeit, schoonheid krijgt en als het waar nog mooier wordt.
    Het heeft als voordeel dat ik minimaal 4:09 naar je foto kijk omdat ik geniet van deze combinatie.
    Super moet je zeker vaker doen.

    LG, Karina

  4. Kan me helemaal vinden in Karina haar reactie. Daarbij moet ik zeggen dat het me behoorlijk ontroerd en blij maakt. Wat een vreselijk lief iets om te doen, dank je lieve Gonne.

    Lieve groetjes,

    Rardo.

  5. Oké ik luister gewoon nog een keer, je leest de woorden van Karina en ja dat is helemaal waar!
    Bij Rardo raak je de gevoelige snaar, zo`n mooie opname gemaakt op voor mij geloof ik een bekend plekje…toch?
    Een pracht combi van beeld en muziek, ook hier blijf ik naar kijken.

    Knuffel van mij en de groetjes aan dat lieve vriendje van je.

  6. Een hele sterke foto! Prachtig!

  7. De intensiteit van je foto wordt sterker naarmate de emoties van de muziek me meer aangrijpen.

  8. Gonne-Mariek,

    Van the Man..De combinatie muiziek geeft de foto nog veel meer lading. Zeer sterke fotografie met een zeer mooi en persoonlijke lading Klasse…laat ook gelijk zien wie jij bent!!

  9. De juiste muziek bij het juiste beeld, heel mooi!!!

  10. […] heb deze foto ook op mijn Dark Photography geplaatst, maar die weblog krijgt over het algemeen andere bezoekers. Omdat ik dit blogje graag met […]

  11. Ik zie in de foto ook de knik van een hart. Prachtig. Lied, foto’s en jouw foto. Diepte, kleur! Heel mooi!

Geef een reactie

