Liefde is…

Speciaal voor Valentijn deze vertederende foto… Liefde is…

9 Reacties

  1. Dit is zeker vertederend. Erg leuke foto en goed gezien. Zo’n eenvoudig onderwerp, maar er spreekt genoeg uit. Heel toepasselijk voor deze dag.

    Lieve groet,
    Rardo.

  2. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Hey Gonne-Marieke,

    Als eerste wens ik je nu eerst een hele fijne Valentijnsdag,
    want ik heb al veel gezegd vanmorgen maar dit tot nu toe nog niet.
    En ja deze foto hij spreekt echt..en er straalt warmte en liefde vanuit.
    Heel passend, een detail wat je super vast hebt weten te leggen.

    Tot vanavond, liefs Cristien.

  3. Hoi Gonne Marieke…

    Ik vind dit ook altijd zo lief hè als
    2 oude mensen nog zo gek met elkaar zijn dat ze
    altijd wanneer ze lopen elkaars hand vasthouden !!
    Dat is wel echte liefde denk ik…na zoveel jaar en dan nog….
    Heel mooi vastgelegd…
    al heb ik er zelf niets met de Valentijn…vind het zo bedacht door de commercie…
    maar je foto vind ik erg mooi…en dat vind ik wel bij zo’n dag passen…

    Lg, Nieske

  4. mooi die grijze jassen
    en dan die granaat als symbool voor
    onvergankelijkheid

  5. Op die foto wedstrijden, waar ik verplicht aan meedoe, heb 1 ding geleerd Maakt niet wat de voorkeur van een jury is, maar alle zeggen er moet wat gebeuren in een foto en zonder dat je er een titel of omschrijving aan vast knoopt moet het herkenbaar en boeiend zijn en emotie oproepen. Dit is zo’n foto. Je zou torenhoog scoren idenk zelfs bijna de max van 30 punten over 3 juryleden.
    Ik vind deze trouwens bijzonder passend bij deze dag die vol emoties zit
    Knuffel Wies

  6. Vindt dit een treffende foto, oude handen die elkander vasthouden.
    Die levenslange liefdes geloof ik reeds lang niet meer in.

  7. Deze foto zegt inderdaad meer dan 1000 woorden!

  8. Dat is nu eens liefde en daar ben ik wel een beetje jaloers op. Mag toch hé?

  9. Gonne-Marieke,

    de ring..de mooie ring..oudere liefde…..er vallen dingen weg en er komen dingen bij……mooi tijdloos portret

Geef een reactie

