Moeder Gans

Moeder Gans… ‘het’ kan elk moment gebeuren zo te zien.

 

16 Reacties

  1. Erg mooi in beeld gebracht mennoG, heerlijke en mooie foto. En ja, zo te zien heeft ze heel wat eieren bij zich. 🙂

  2. Prachtig in avond/ochtendlicht. Je lage standpunt is helemaal mijn ding

  3. Een schoon beeld dat men zeker Moeder kan noemen.

  4. Een mooie opname van een prachtbeest. Ze vreten zich vol om te vertrekken richting noorden maar het goede leven hier laat hun af en toe besluiten om te blijven. Ze heeft wel dat dikke ‘hangbuikje’ vol energie, zeg maar vet en eiwitten om de trek aan te vatten. De grootte van dat buikje noemt men wel eens ‘de rubensindex’.

  5. Gonne-Marieke,

    Een perfecte belichting en je maakt hem dan groter en stoerder dan die al is!! Top

    zou je mij een keer kunnen vertellen hoe ik simpel op World Press krijg. Moet ik verkleinen… Ik kom er niet uit Hoorde dat zaterdag Pat op bezoek komt…alvast een leuek dag gewenst

  6. Wat heb je een mooi standpunt! Zo te zien languit er voor, zoiets als bij het binnenhof haha!
    Erg mooi licht en inderdaad veel eieren, lieve groetjes Cristien.

  7. ik vind haar “pose” en de kleuren schitterend

  8. Hoi Gonne Marieke…

    Wat heb je deze gans fraai belicht…
    prachtige details zichtbaar in de veren..
    wel even kijken waar ze de eieren gaat leggen
    en dat na zoveel dagen terug om de jonkies vast te leggen…
    Dat moet haast wel…lijkt me leuk…!!

    Nieske

    P.S. gebruik mijn anders @mailadres maar: nsiepel@zonnet.nl

  9. Prachtige foto! Mooi licht!

  10. Heel mooie opname Gonne Marieke en schitterend (be)licht.
    gr,
    jan

  11. mooie kleuren
    zo helder

  12. Wat een prachtige foto, chapeau!.

  13. Prachtig!! En inderdaad een buik vol 🙂

  14. Wat een imposante vogel is het toch. En je hebt haar prachtig in beeld gebracht.
    lg marijke

  15. Mooie belichting! Nog nooit gezien zo bij een gans, bijzonder hoor!

  16. Ben blij dat je ‘helemaal’ terug bent, miste je al! Een pracht gans in het avondlicht! Wat een mooie opname.

Geef een reactie

