Gedraaid

 

 

10 Reacties

  1. Verdraaid nog aan toe. Mooi door zijn eenvoud.

  2. Gewoon zo`n simpel takje en zoveel te zien!
    Eenvoud met veel inhoud, erg mooi en wat een een super achtergrond.
    Lieve groetjes Cristien.

  3. Sober, eenvoudig, maar mooi.

  4. Hoi Gonne….

    Wat ben je productief!! ;););)
    Dit heb je mooi gezien…vergankelijkheid..net
    als bij mijn bloemen en ik vind dat fotogeniek, ik zag
    bij mijn reacties dat niet iedereen dat met me eens is..
    maar dat mag, ik vind het mooi….
    Deze tak heb je ook mooi in beeld gebracht…
    prima van scherpte…

    Lg, Nieske

  5. Gonne-Marieke,

    wat is er veel te zien en wat een lciht zit er weer Ingetogen Groots Dank voor je uitleg die je deed op je vrije vrijdag avond..ik ga er mee stoeien.

    met genegenheid

  6. Verdraaid eenvoudig, mooi vastgelegd.

    gr,
    jan

  7. Zo eenvoudig en toch zo mooi!!

  8. Zo simpel en eenvoudig.
    En toch ook zo sterk en mooi.
    Je moet het maar zien……en vastleggen.
    Zeer geslaagd.

    LG, Karina

  9. De kunst van de natuur in jou kenmerkende stijl gefotografeerd ………. fraai werk Gonne

  10. Een waar kunstwerkje, erg mooi vastgelegd. Vind het een prachtfoto!!

Geef een reactie

