Overdenking

19 Reacties

  1. In combinatie met de opname en titel verkrijg je een bijzoonder krachtige foto Heel mooi gedaan Gonne=Marieke
    groet wies

  2. Dit vind ik werkelijk heel mooi en doordacht. Pracht foto!!!!

    Lieve groet,
    Rardo.

  3. Een prachtig stilleven Gonne Marieke.

  4. Hoi Gonne….

    Mooie combinatie heb je gemaakt van liedboek
    en bril…past wel bij deze tijd van stilstaan bij!!
    ik bedoel 4 en 5 mei…
    Mooie compositie en de donkere achtergrond past er natuurlijk
    prima bij…

    Lg en een heel fijn weekend (wel een beetje koud) Nieske

  5. Ik denk dadelijk aan het verhaal dat in de kerk op de Dam werd verteld dit jaar, prachtig verhaal…..

    Mooie foto een liedboek denk ik, denk ook aan de muziek die speciaal geschreven werd voor oa de omgekomen Roma, ik heb gister priksgewijs tv gekeken en was aangedaan door alle beelden en muziek, veel nagedacht, veel gevoeld.

    1. Ja Zilvertje, het was wel een dag vol emoties. Het grijpt je aan en… het laat moeilijk los!

  6. Het is weer een weekje van bezinning geweest. Mijn vader heeft zelf in concentratiekamp Amersfoort gezeten. Dermate beschadigd dat hij rond deze tijd nooit zichzelf was. We hopen maar dat dit nooit meer zal gebeuren Gonne. Een beeldschone foto met heel veel uitdrukking.
    Lieve groetjes marijke

  7. Cristien Fotografie Stabij |Beantwoorden

    Helemaal in gedachten…
    Waar ben je vandaag?
    Ik heb heb wel een idee,
    En wat is er veel gebeurt.
    De tijd heeft echt niet stil gestaan.
    Een hele passende opname!
    Ik denk aan je, dikke knuffel!
    Cristien.

  8. Gonne-Marieke,

    het goudwerk van de bladzijde eethet licht aan de linker kan top Klasse foto die geschikt is voor welke publicaties dan ook!

  9. Mooi!!

  10. Jesus, det er met enn meget l
    Is dit een liedjesboek in het Fries of een soort bijbel of missaal?
    Een zeer knappe foto!!!

    1. Joke, het is een Noors psalmboek. Ik heb een paar jaar in Noorwegen gewoond. Bedankt voor je compliment, daar ben ik heel blij mee.

  11. Een heel mooi stil-leven. Sfeervol weer gegeven.

  12. Een heerlijk klassieke uitstraling heeft deze foto

  13. Heel mooie foto…Agnès

  14. Willemien van Duinen |Beantwoorden

    Prachtig, het plaatje met de titel, de belichting, erg mooi gedaan. Je hebt me helemaal op een idee gebracht, ik heb een paar weken geleden het psalmboekje en een oud brilletje van mijn opa meegenomen omdat het anders wegging, erg leuk om daar een mooie foto van te maken (als je het niet erg vindt).
    Misschien leuk kadootje voor mijn moeder…..

    1. Erg? Leuk juist!
      Zo brengen we elkaar op ideeën 🙂
      Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
      Het is natuurlijk extra mooi als er een emotie en een geschiedenis achter de foto zit… je maakt er vast iets heel moois van!

Geef een reactie

