Krom

 

18 Reacties

  1. Gonne-Marieke,

    een Gonneriaanse foto. Minimaal onnozel voorwerp verheven door jou en je lens als iets wonderbaarlijks!

    fijne maandag

  2. Hoi Gonne….

    Takje van de Clematis?? die kan zich ook helemaal in
    de knoop groeien…
    Mooi vastgelegd..Natuur gaat gewoon lekker z’n eigen gang…
    gelukkig maar, we vernielen er al genoeg van…

    Nieske

  3. Ze zeggen wel een less is more en dat is hier echt van toepassing.
    Het is een perfecte balans tussen fotografie en kunst.
    Mooie scherpte en scherpte verloop en kleur.
    Goed gezien en prachtig vast gelegd.

    LG Karina

  4. Karina hierboven, beschrijft je foto zoals ik het zou willen zeggen. Ik vind hem prachtig in al zijn eenvoud en ja, echt iets van de hand van mennoG.

    Lieve groet,
    Rardo.

  5. Ook hier de kunst van het weglaten, mooi Gonne Marieke.

  6. Mooie foto, natuur heeft altijd wel wat in petto.

  7. Je hebt er het beste uitgelicht!

  8. Cristien Fotografie Stabij |Beantwoorden

    Puur de kracht van de eenvoud, en dat maakt dit zo sterk!
    Heel erg mooi, lieve groetjes Cristien.

  9. Volgens mij afkomstig van de druivenstruik, mooie sierlijke kronkels

  10. Het zijn kleine dingen die de meeste mensen ontgaat, maar jou niet 😉

  11. Pakkende foto – bijna buitenaards…

  12. Heel mooie vorm doet me een beetje aan een solsleutel denken

  13. Dag,
    Ik dacht eerst dat het ene ijzerdraadje was, maar nu ik goed kijk, zie ik dat het ene takje is! Weet je ook wat het is? Een – bepaalde soort – Clematis heeft van die fantastische krullen om zich aan vast te klampen en te groeien.
    Groet,

    1. Zoals vaak, vergeet ik de omgeving van mijn ‘macro-object’ te fotograferen of in mij op te nemen. Dat zou het zoeken naar de juiste naam een stuk makkelijker maken… 😉 Jammer, ik weet niet wat het is.

      Bedankt voor je reactie 🙂
      Groet, mennoG

  14. Zo simpel, heel mooi!!

  15. Geen idee van wat het afkomstig is, al heb ik destijds tuinbouw/aanleg gevolgd op school, wat ik wel weet is dat dit een knappe foto is… 🙂

  16. Heel apart, in eerste instantie dacht ik dat het een stukje verwrongen ijzerdraad was. Mooie speling van de natuur !

Geef een reactie

