Op de koffie

 

16 Reacties

  1. Prachtige foto met dat lijnenspel, en dan dat accent van die twee vrouwen.

  2. De tralies suggereren idd geen warm welkom 🙂 Mooie foto

  3. Heel mooi Gonne-Marieke!

  4. Cristien Fotografie Stabij |Beantwoorden

    Tot hier en niet verder, dat is wel duidelijk!
    Wat leuk hoe ze daar voor staan te kijken.
    Pakken ze nu hun mobiel er bij?

    Lieve groetjes Cristien.

  5. Leuke titel en een heel mooie foto, vind ik. Met name de omzetting vind ik erg mooi gedaan. Leuk moment gespot!!!

    Lieve groet, Rardo.

  6. Mooie zwart-wit bewerking!

  7. Ja daar hebben wij ook al eens gestaan en zeiden: “Kom we gaan een een
    kopje thee halen bij Bea…” maar we konden de deurbel niet vinden, toen
    hebben we ons ergens anders maar een kopje gekocht!!
    Mooie setting…prima zwart wit plaat…;)

    Lg, Nieske

  8. Mooie zwart/wit plaat. Lijnen, lichtval, de dames als extra in beeld. Mooi compleet.

  9. ‘Maar ik heb nog gebeld, ze zei dat ze thuis was.’
    ‘Nou ja zeg, probeer het nog eens?’

    Hihi. Mooie foto. Leuk ook dat je de dames recht hebt ‘geplaatst’ en niet recht/symmetrisch bij de voordeur bent gaan staan. Enne… hebben ze nou dezelfde jas aan?

    Ik zal het ook eens gaan proberen, op straat fotograferen (dat rijmt). Maar ik ben bang dat mensen me dat kwalijk gaan nemen.

    1. Gewoon doen!
      In het begin neem je behoorlijk wat afstand, tot je de slag te pakken hebt en ook wat dichterbij ‘durft’ te fotograferen. Ik ben benieuwd 🙂

  10. Prachtig beeld en je hebt gelijk het lijkt inderdaad alsof de dames een afspraak hebben voor een kop koffie.
    haha, ik denk dat ze lang hebben kunnen wachten.
    lg marijke

  11. Gonne-Marieke,

    ondanks de kweebel toch heel veel stilte in je foto Prachtig spel van Licht en schaduw en als extra het lijnenspel

  12. Een prachtig verstild beeld, hier hou ik van!

  13. Mooie foto, schaduw en het licht met de 2 vrouwen.

  14. Mooie foto, doordat ze voor de tralies staan, vallen ze echt op. De rest van de foto wordt door de tralie als het ware op afstand geplaatst. Echt mooi!

  15. Leuke foto, op het goeie moment op de juiste plek. Ik zou wel ‘ns wat willen luistervinken…

Geef een reactie

