Muurbloempje

24 Reacties

  1. Perfecte titel voor deze sfeerfoto.

  2. Top foto, toch twijfel of het een muurbloempje is.

  3. Dit is voor mij weer echt een mennoG. Heerlijke foto en een grandioos gekozen titel, helemaal af!!!!

    Lieve groet,
    Rardo.

  4. Wat een mooie titel Gonne….
    prima opname, mooie omzetting..
    Ik vind je compositie erg goed!!

    Lg, Nieske

    P.S…ik zit nog te wachten op je mail???

  5. Heel mooi Gonne-Marieke, prima compositie en omzetting, de titel mag er ook zijn.

  6. Ze zit er wel een beetje verloren bij… Mooi weergegeven !

  7. Mooie compositie en geweldig gekozen titel!

  8. ik zeg: plukken. (mooie foto)

  9. Geweldige titel bij deze overigens schitterende compo Je humor is voor mij genieten
    groet wies

  10. ik zie muurbloempjes, er zit een verhaal in deze foto

  11. heel leuke foto met bijpassende titel !

  12. Zeer geslaagde foto en de titel kon niet beter gekozen zijn

  13. Cristien Fotografie Stabij |Beantwoorden

    Hoe bedenk je dit weer, ja de titel bedoel ik dan natuurlijk, zo passend!
    Wat een geweldig mooie opname.

    Liefs Cristien

  14. Ik zie zelfs meerdere muurbloempjes. Leuke foto die aan kracht wint met deze titel

  15. Zeer mooie titel bij dit prachtige beeld!

  16. Wallflower, wallflower, won’t you dance with me, I’m sad and lonely too (Bob Dylan – ‘Wallflower’)

  17. Geweldige titel voor deze foto, het is bijna of je haar stiekem vanachter de boom fotografeerd!

  18. Gonne-Marieke,

    wat een prachtige stilte in je foto. ongekend en monochrome blijft toch het mooiste

  19. Wow fantastische compositie en een mooie omzetting naar Z/W.
    Dit soort opnames blijven mij enorm boeien.
    LG, Karina

  20. Ondanks het zo simpele onderwerp kan de foto me enorm bekoren! Heel erg knap!

  21. Je hebt het muurbloempje heel mooi gefotogafeerd. Leuke titel !

  22. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Wat ben jij druk….

    1. pfff… egggwel!
      En? Mooi geworden?

      1. Cristien Fotografie Macro

        Een beetje drukker, maar wel lekker strak en heel overzichtelijk.
        Foto`s komen goed tot hun recht, liefs!

Geef een reactie

