Hollands Spoor

23 Reacties

  1. Heel mooi belicht en mooie kleursetting. Door je goede standpunt heb je een mooie compo gekregen en wat een diepte zit erin! Prima gedaan Gonne-Marieke!

    Liefs, Pat.

  2. Hoi Gonne….

    Ik vind het een mooie opname, prachtige donkere setting…
    goed belicht en ben het met Pat eens er zit een mooie diepte in…
    prima standpunt…Super gedaan meid!!

    Lg, Nieske

  3. Je blik wordt als het ware vooruit getrokken, prachtig.

  4. Héél mooi! Had je iedereen even weggestuurd? 😉

    1. Heel vroeg op pad.. 😦

  5. Mooie foto, zeer evenwichtige compositie, de blik wordt naar het verste punt gezogen. Het perron rechts ligt perfect op de gulden snede en dat zorgt voor de juiste balans. Hier hou ik van.

  6. Hoi, zo zie ik Hollands spoor nooit als ik er kom staan er altijd reizigers.
    Prachtige foto die goed belicht is, de foto geeft de ouwe sfeer weer van dit station,ondanks de hededaagse elementen die er in zitten maar niet storend aanwezig zijn.
    gr. Jos

  7. Wat een prachtstation.Zeer goed in de kijker gezet.Mooie belichting en de dieptewerking is optimaal

  8. Ben het helemaal eens met de woorden van Hokusai. Ook ik hou hiervan en vind het een PRACHTPLAAT met een fijne belichting.

    Liefs, Rardo

  9. Prachtige sfeervolle opname van een stukje architecturaal erfgoed.

  10. Met het “blindenspoor” prachtig parallel…

  11. Kwam hier zeer veelvuldig begin jaren tachtig, toen ik in Den Haag woonde; mooi deze foto met weer fijne belichting te zien.

  12. Dit kon gerust een foto uit 1920 zijn…die sfeer ademt hij uit…heel mooi.

  13. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    WOW wat een diepte ik blijf rennen maar waar is het eind?
    Zo mooie belicht en ik doe nog een poging 123….
    Dit is echt een topper!

    Liefs Cristien.

  14. Ziet er mooi uit. En dat tijdens de ochtendspits 😉

  15. Gonne-Marieke,

    Niemand te zien , wat een licht zie de schauwen van de vuilnisbak. Mooi licht op de reclame en het gele boven in en dan de oneindige diepte.. Je foto geeft een desolaat gevoel. Desperado’s wating For a Train….hoor ik een mondharmica?

  16. Schitterende belichting kleur Fraaie diepte, tja gewoon heel erg mooi Kan bij jou nooit wat zeuren :):) hahahaha
    groetjes wies

  17. Tjaaa dat dak hé
    maar ook het licht dat op de rails weerkaatst wordt, prachtig

  18. Gonne wat heb je dit weer geweldig vastgelegd. Een heel sprekend beeld.
    Lieve groetjes
    marijke

  19. Mooi hoor en zo verlaten hè, maar volgens mij stond Rardo achter je want dit station zag ik ook op zijn blog voorbij komen 😉

  20. Prachtig hoe je dit hebt kunnen realiseren. Heel mooi beeld.

  21. Hebben we hier weer te maken met dat mooie station in NL?
    Beeld om te blijven bewonderen.

Geef een reactie

