Parking Spot

16 Reacties

  1. Hij is vast aan het inparkeren. Hartstikke goed gezien en vastgelegd. Pracht van een straatfoto weer en allemaal voor diezelfde muur ook nog eens. Ik vind je een kei!!!!

    Lieve groet, Rardo.

  2. Wat een prachtige straatfotografie. Ik hou geweldig van de kleuren, heel mooi.

  3. Heel geslaagde foto.De blik in zijn ogen geeft weer hoe hij hier van geniet.

  4. Goeie strakke momentopname, alhoewel ik geen flauw idee heb waar hij op zit.

  5. Gonne=Marieke,

    Ongekend mooi licht in je foto en de kleuren zijn echt. Mooie blik van het joch

  6. Ook ik vind de kleuren prachtig en een heerlijk joch op de parkeerstand.
    Mooi hoor!!!
    Hartelijke groet marijke

  7. Hij heeft in ieder geval geen idee dat hij op de foto
    komt, wat een mooie opname Gonne…
    hele mooie lichtval, prima gebruik van gemaakt…

    lg Nieske

  8. Net als A van de Aa heb ik geen flauw idee hoe dit speeltuig werkt maar het is zeker geen rolstoel zoals ik op straat zie getekend 🙂

    1. Wat leuk dat het jou opgevallen is 🙂 Nee, niet hetzelfde maar wel gelijkenis, vond ik…
      Dat maakte voor mij het moment leuk…
      Bedankt!

  9. Heel mooi Gonne Marieke!

  10. Willemien van Duinen |Beantwoorden

    Prachtige foto! Die kleuren tegen de achtergrond, dat tongetje uit zijn mond, erg goed gezien!
    Goed voorbeeld van straatfotografie!

  11. Cristien Fotografie Macro |Beantwoorden

    Wat is dit voor leuks haha, ik ga er vanuit dat je na het maken gevraagd hebt
    om een rondje mee te mogen want dit moet toch lachen zijn 😉 Pracht moment, zijn tong wow!

    Liefs Cristien.

  12. En weer bij die muur.
    Ideaal gehandicapten voertuigje. Minder belastend voor de armen dan met hoepels.
    En overal tussendoor scheuren en geen schenen en kuiten rammen.

  13. Heerlijke straatfotografie van jochie wat zo lekker bezig is
    groet wies

  14. Mooie vakantiefoto. Goed geobserveerd !

Geef een reactie

