Isn’t she lovely…

19 Reacties

  1. Yes she is lovely.
    Weer eentje op het juiste moment.

  2. Ja, dat is ze wel. Je hebt ze goed in de kijkert. ๐Ÿ™‚ Niet alleen het model, maar nu ook de fotograaf gefotografeerd. Mooie omzetting, heerlijke straatfoto van een erg leuk moment.

    Liefs, Rardo.

  3. Grappig, die twee verschillende titels ๐Ÿ™‚ en haar berustende blik.
    Mag ik wat vragen: vraag jij of je mag fotograferen of doe je het gewoon? Ik merk dat gewoon doen schroom oplevert en vragen ook ๐Ÿ™‚

    1. Straatfotografie… ik ben er zo gek op! Het heeft even geduurd voordat ik wist hoe ik moest handelen. De foto van hierboven heb ik zonder toestemming gemaakt. Dat doe ik alleen als ik ver van de mensen sta. In dit geval had ik de 300mm lens op mijn camera en hadden deze mensen met geen mogelijkheid kunnen zien dat ik een foto nam.
      Kom ik iemand tegen waar ik graag een foto van wil maken, gewoon als een soort portretje, dan vraag ik het wel. Meestal zijn ze heel enthousiast en zeggen meteen ja ๐Ÿ™‚
      Het is even spannend, maar echt heel leuk om te doen.

      1. Dank je, dat steuntje had ik nodig ๐Ÿ™‚

  4. Dit is ook voor mij een geliefd onderwerp…de fotograaf in relatie tot zijn model. Mooi beeld !

  5. Mooie timing Gonne…
    Je hebt hier een prachtige straatfoto..heerlijke zwart witte!!
    weer heel goed gezien, hier moet je denk ik toch voor oog voor hebben
    heb laatst ook de ZoomDVD bekeken, maar denk nite dat dit mij ligt…
    maar het gaat jou prima af…

    Lg, Nieske

  6. Leuke foto van de fotograaf aan het werk Terwijl hij geen idee heeft dsat hij nu ook op de plaat staat
    Mooi deze omzetting Daar ben je een kei in
    groet wies

  7. Wie heeft wie nu eigenlijk gefotografeerd?Maar heel goed geslaagd

  8. Je hebt hier een leuk straatmoment gepakt. Ik vindt het standpunt van de fotograaf wel errug laag trouwens ๐Ÿ™‚

  9. Heel mooie straatfotografie Gonne Marieke.

  10. Als platkijker komt het bij mij over dat de fotograaf naar gericht is.
    Mensen fotograferen is al moeilijk genoeg, zo’n muur lijkt mij dan ook ideaal ๐Ÿ™‚
    Sinds mensen andere mensen fotograferen en op blogs en books zetten ga ik altijd incognito over straat.

  11. Een erg fraaie foto, de fotofraaf gefotografeerd, dat vind ik altijd wel mooi. Het fotomodel is zelfs 2x gekiekt, 2 voor de prijs van 1 !!

  12. Gonne -Marieke,

    op het juiste moment dat doet de adreline op stuwen. Mooi gepakt de fotograaf en het model. Eenbekend fotograaf heeft eens geschreven je moet altijd op Het moment er zijn. En dat was je.

  13. Niet direct mijn type maar het is een fantastische straatfoto!

  14. Bedankt voor je advies omtrent straatfotografie…ik durf eigenlijk nooit goed…alleen heel misschien van een afstand…. en dan nog…deze foto is mooi…zeker in zwart-wit… je geeft me weer inspiratie…Agnรจs

  15. Ja ik denk het wel, wat een mooi moment en dat heb jij weer super vast weten te leggen!
    Ook je omzetting maakt dit heel sfeervol.

    Lieve groetjes Cristien.

  16. Yes, she is… ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

