De dijk – Urk

29 Reacties

  1. Wat was jij ver van huis….
    En dan ook nog eens super snel, mijn composities…daar hebben we het maar even niet over.
    Was het daar zo mooi vandaag, echt het is aan me voorbij gegaan.
    Hier kom ik echt even tot rust…

    Een geniet momentje,

    Dikke knuffel van mij

  2. wat een durf
    zo’n foto met zoveel leegte
    mooi

  3. Gonne-Marieke,

    Minimalisme in fotografie is een groot geod en dat laat jij zien. Ik ben er stil van Klasse foto

  4. Wow, ook in een zwart-wit versie heb je hier een prachtige plaat.

    Liefs Rardo.

  5. Urk is mooi hé .. Ben er van de winter nog geweest tijdens kruiend ijs. Je foto bewijst dat “minder” ook meer kan zijn

    1. We hadden weinig tijd en zijn zeker van plan eens terug te gaan. Urk is zeker mooi!

  6. Knap heel knap gedaan.
    Less is more gaat hier wel op.

  7. verstilling;
    bijzonder mooi gedaan

  8. Ben je zo dicht bij mij in de buurt geweest? Wat een pracht plaat Gonne.
    LG marijke

  9. Zo weinig en toch zo mooi!

  10. Less is more, prachtige foto!

  11. minimalisme ten top !!
    mooi in zacht zwart wit

  12. Wat een lekkere plaat, mooie compo waarmee je kan zien hoe fragiel en klein het bootje op het grote water is.

  13. Er is niet veel nodig om rust en stilte weer te geven.Super mooi hoor!

  14. mooi dat ook de horizon iets doorbroken wordt
    fijne foto, hij neemt mee

  15. Fantastisch hoe je met zo weinig zoveel kunt laten zien. Mooi !

  16. Wow Dit is schrijven met licht en een bewijs dat een klein miniem iets een giga mooi foto oplevert en zoals altijd Zie jij het ook GM Prachtige stille rust, ik hoor alleen het zachte kabbelen van het water tegen het bootje
    gr wies

  17. Geweldig wat een sfeer zit hier in je voelt de uitgestrektheid van het water waardoor je je klein en eenzaam kunt voelen, mooie compositie.
    gr. Jos

  18. Een high key foto, erg mooi hoor!!

  19. Hier houd ik van… met zo weinig zoveel kunnen zeggen… fluisterzachte tonen … klasse !

  20. Heel mooi, en toch zo weinig in beeld.

  21. Minder is meer! Het is een prachtig,rustgevend beeld.

  22. Hoe gaat het met jullie ondertussen?

Plaats een reactie